.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست انجمن کشتی بومی لوچو کشور:
قائم شهر، میزبان مسابقات لیگ کشتی لوچو

سرپرست انجمن کشتی بومی و محلی لوچو کشور، از برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و نهایی مسابقات لیگ کشتی بومی و محلی لوچو باشگاه های کشور روز هفتم خردادماه به میزبانی مازندران در قائم شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن کشتی بومی و محلی لوچو کشور، محمد رضا بحرگردنیکو گفت: فدراسیون ورزش های همگانی کشور و اداره کل ورزش و جوانان مازندران با برگزاری این رقابت ها در قائم شهر موافقت و مقرر شد این مسابقات روز چهارشنبه 7 خرداد ماه در دو نوبت صبح و عصر در تالار ورزشی جهان پهلوان امام علی حبیبی قائم شهر برگزار شود.

وی افزود:‌ در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ کشتی بومی و محلی لوچو باشگاه های کشور، چهار تیم سوپر گوشت قوام نور، هتل آریان ایزدشهر، کمیته لوچو بابل و شهدای سیمرغ با هم رقابت می کنند.

سرپرست انجمن کشتی بومی و محلی لوچو کشور گفت: دیدارهای نیمه نهایی صبح چهارشنبه و تیم های راه یافته به دیدار نهایی در عصر همان روز با هم رقابت می کنند.

بحرگرد نیکو گفت: در نخستین دوره مسابقات لیگ کشتی محلی لوچو باشگاه های کشور که با همکاری فدارسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، انجمن لوچو کشور، هیئت ورزش روستایی و کمیته لوچو مازندران برگزار می شود، 11 تیم حضور دارند.

وی تصریح کرد:‌ این مسابقات تحت عنوان جام جهان پهلوانان امام علی حبیبی، عبدالله موحد و رضا یزدانی به صورت رفت و برگشت در دو گروه برگزار و چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

سرپرست انجمن کشتی بومی و محلی لوچو کشور گفت: برگزاری موفق این لیگ می تواند یک کارنامه موفق برای دلسواران این رشته پرطرفدار ورزشی که نخستین تجربه برگزاری آن بوده، باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.